Dotacja unijna – jak ją pozyskać
Go to Brand to konkurs, który skierowany jest do specyficznych, a zarazem najbardziej perspektywicznych branż. To one cechują się największą innowacyjnością i konkurencyjnością na rynku. Wnioski w tym konkursie składać mogą wszystkie firmy z sektora MŚP w całej Polsce, które wpisują się w dziedziny:- biotechnologia i farmaceutyka,
- budowa i wykańczanie budowli,
- części samochodowe i lotnicze,
- maszyny i urządzenia,
- moda polska,
- IT/ICT,
- jachty i łodzie rekreacyjne,
- polskie specjalności żywnościowe,
- sprzęt medyczny,
- branże kosmetyczna,
- branża meblarska,
- usługi prozdrowotne.
Korzyści płynące z dofinansowania z UE
Konkurs Go to Brand to wśród naszych klientów jeden z najbardziej popularnych naborów. Określany jest jako przyjemny (ze względu na uproszczone metody rozliczania) i efektywny, gdyż daje możliwość dotarcia z ofertą na drugi koniec świata. Nasi klienci brali udział w targach np. na Malcie czy we Włoszech, a w przyszłym roku wybiorą się do Izraela i Nowego Jorku. Choć profil ich działalności wpisuje się w różne branże – korzyści jakie osiągnęli są naprawdę duże. Embassy Interiors to stylowe, solidne i ręcznie wytwarzane meble do różnego typu wnętrz. Choć właściciele na co dzień pracują we własnym, nieco rustykalnym i małym warsztacie ich działalność wykracza poza granicę kraju. Dostępni są już na rynkach skandynawskich, a dzięki Go to Brand mogli spróbować (z sukcesem) swoich sił w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Promować będą polski design i branżę meblarską.“Dotacja unijna pozwoliła nam na stworzenie spotu promocyjnego, który przykuwa uwagę odbiorców w social mediach i na targach. Dzięki niemu naprawdę się tam wyróżniamy. Byliśmy już w Nowym Jorku, Kolonii i Londynie skąd pozyskaliśmy nowe kontakty i dzięki temu przymierzamy się do podpisania nowych kontraktów. “ ~Embassy InteriorsEmpirica to nasz kolejny klient, który został beneficjentem Go to Brand. Tworzą oni firmę technologiczną skoncentrowaną na branży finansowej. Zaliczają się do sektora IT/ICT i dzięki temu mieli szansę skorzystać z tego naboru. Umożliwi im to promocję m.in. w Rzymie, Frankfurcie, San Francisco i na targach w Izraelu. Empirica zajmuje się nowymi technologiami, które lepiej rozwijają się za granicą i to tam mają duże szanse na rozwój.
“Kiedyś dofinansowania wyglądały inaczej – wiemy bo raz już się o nie staraliśmy. Wtedy jednak rozliczanie projektów było uciążliwe. Teraz dzięki uproszczonym metodom rozliczania nie mamy z tym już problemów. Ta dotacja pozwala nam na udział w światowej klasy konferencjach dotyczących obszaru naszej działalności czyli kryptowalut i technologii blockchain.” ~Empirica S.A.
Permalink